Tuesday, November 15, 2016

A love song sung across time and space.

Azazael sings love song sung across time and space. Ana doesn't understand the words but the melody is so beautiful she doesn't need to understand the words as she listen, she can feel his love for her in the words.

Ag, my vriendin, my liefling
Ek het honger gehad vir jou aanraking
'N lang, eensame tyd
Met verloop van tyd so stadig
En tyd kan soveel doen
Is jy nog steeds my?
Ek het jou liefde nodig
Ek het jou liefde nodig
God bespoedig jou liefde was vir my

Lonely riviere vloei
Na die see, tot by die see
Om die ope arms van die see
Lonely riviere sug
"Wag vir my, wag vir my"
Ek sal die huis kom, wag vir my

Ag, my vriendin, my liefling
Ek het honger gehad, vir jou aanraking
'N lang, eensame tyd
Met verloop van tyd so stadig
En tyd kan soveel doen
Is jy nog steeds my?
Ek het jou liefde nodig
Ek het jou liefde nodig
God bespoedig jou liefde was vir my

Lonely berge blik
Op die sterre, op die sterre
Wag vir die aanbreek van die dag
Alleen Ek staar
Op die sterre, op die sterre
Droom van my liefde ver

Ag, my vriendin, my liefling
Ek het honger gehad, vir jou aanraking
'N lang, eensame tyd
Met verloop van tyd so stadig
En tyd kan soveel doen
Is jy nog steeds my?
Ek het jou liefde nodig
Ek het jou liefde nodig
God bespoedig jou liefde was vir my

No comments:

Post a Comment